עזרא-פרק-10
ספר
מקבץ
ביאורים
-
וכאשר הִתְְְפַּלֵּל עֶזְְְרָא וּכְְְהִתְְְוַדֹּתוֹ, בֹּכֶה וּמִתְְְנַפֵּל, משתטח לִפְְְנֵי בֵּית הָאֱלֹהִים, נִקְְְבְְּצוּ אֵלָיו מִיִּשְְְׂרָאֵל קָהָל רַב־מְְאֹד, אֲנָשִׁים וְְנָשִׁים וִילָדִים, כִּי־בָכוּ הָעָם הַרְְְבֵּה בֶכֶה, בכי. הוא ערך אבל גדול, ואנשים רבים הצטרפו אליו.
-
וַיַּעַן שְְׁכַנְְְיָה בֶן־יְְחִיאֵל מִבְְּנֵי עֵילָם, אחת ממשפחות העולים, וַיֹּאמֶר לְְעֶזְְְרָא: אמנם אֲנַחְְְנוּ מָעַלְְְנוּ בֵאלֹהֵינוּ וַנֹּשֶׁב אתנו נָשִׁים נָָכְְְרִיּוֹת מֵעַמֵּי הָאָרֶץ, וְְעַתָּה עדיין יֵשׁ־מִקְְְוֶה, תקווה לְְיִשְְְׂרָאֵל עַל־זֹאת.
-
וְְעַתָּה נִכְְְרָָת־בְְּרִית לֵאלֹהֵינוּ לְְהוֹצִיא כָָל ה נָשִׁים הנכריות וְְאת הַנּוֹלָד מֵהֶם, הילדים שנולדו להן, בַּעֲצַת אֲדֹנָי ובהתעוררות הַחֲרֵדִים בְְּמִצְְְוַת אֱלֹהֵינוּ, וְְכַתּוֹרָה, לפי התורה יֵעָשֶׂה הדבר.
-
קוּם, כִּי־עָלֶיךָ מוטל להנהיג את הַדָּבָר, וַאֲנַחְְְנוּ נשתף עִמָּךְְְ פעולה. חֲזַק וַעֲשֵׂה.
-
וַיָּקָָם עֶזְְְרָא וַיַּשְְְׁבַּע אֶת־שָׂרֵי הַכֹּהֲנִים הַלְְוִיִּם וְְכָָל־יִשְְְׂרָאֵל לַעֲשׂוֹת כַּדָּבָר הַזֶּה – לשמוע בקולו ולעשות את כל מה שיידרש כדי לתקן את העניין. וַיִּשָּׁבֵעוּ.
-
וַיָּקָָם עֶזְְְרָא מִלִּפְְְנֵי בֵּית הָאֱלֹהִים וַיֵּלֶךְְְ אֶל־לִשְְְׁכַּת יְְהוֹחָנָן בֶּן־אֶלְְְיָשִׁיב, וַיֵּלֶךְְְ שָׁם בזמן ש לֶחֶם לֹא־אָכַל וּמַיִם לֹא־שָׁתָה, כִּי היה מִתְְְאַבֵּל עַל־מַעַל עולי הַגּוֹלָה.
-
וַיַּעֲבִירוּ קוֹל, הכריזו בִּיהוּדָה וִירוּשָׁלִַם לְְכֹל בְְּנֵי הַגּוֹלָה לְְהִקָּבֵץ ל ירוּשָׁלִָם.
-
וְְכֹל אֲשֶׁר לֹא־יָבוֹא לִשְְְׁלֹשֶׁת הַיָּמִים, בעוד שלושה ימים כַּעֲצַת הַשָּׂרִים וְְהַזְְּקֵנִים, יָחֳֳרַם כָָּל־רְְכוּשׁוֹ, כאן ניצל עזרא את הסמכות שהעניק לו המלך במכתבו להחרים את רכושו של מי שלא יציית לו. ויתרה מזו, הוּא יִבָּדֵל מִקְְּהַל הַגּוֹלָה, יוטל עליו חרם.
-
וַיִּקָּבְְצוּ כָָל־אַנְְְשֵׁי־יְְהוּדָה וּבִנְְְיָמִן ל ירוּשָׁלִַם לִשְְְׁלֹשֶׁת הַיָּמִים, והתאריך הוּא ה חֹדֶשׁ הַתְְּשִׁיעִי, כסלו, בְְּעֶשְְְׂרִים בַּחֹדֶשׁ, וַיֵּשְְׁבוּ כָָל־הָעָם בִּרְְְחוֹב בֵּית הָאֱלֹהִים מַרְְְעִידִים עַל־הַדָּבָר, מעצם העניין וּמֵהַגְְּשָׁמִים, שכן ישבו ברחוב בימי הגשמים הקרים ללא מחסה.
-
וַיָּקָָם עֶזְְְרָא הַכֹּהֵן וַיֹּאמֶר אֲלֵהֶם: אַתֶּם – החוטאים בנישואי תערובת – מְְעַלְְְתֶּם וַתֹּשִׁיבוּ נָשִׁים נָָכְְְרִיּוֹת לְְהוֹסִיף אשמה עַל־אַשְְְׁמַת יִשְְְׂרָאֵל.
-
וְְעַתָּה תְְּנוּ תוֹדָה, התוודו לַה' אֱלֹהֵי־אֲבֹתֵיכֶם וַעֲשׂוּ רְְצוֹנוֹ וְְהִבָּדְְלוּ מֵעַמֵּי הָאָרֶץ וּמִן־הַנָּשִׁים הַנָָּכְְְרִיּוֹת.
-
וַיַּעֲנוּ כָָל־הַקָּהָל וַיֹּאמְְרוּ ב קוֹל גָּדוֹל: כֵּן, כִּדְְְבָרְְךָ עָלֵינוּ לַעֲשׂוֹת.
-
אֲבָל הָעָם רָב, וְְהָעֵת גְְּשָׁמִים, וְְאֵין לנו כֹּחַ לַעֲמוֹד בַּחוּץ, וְְהַמְְּלָאכָה הזו – בדיקתה של כל משפחה היא לֹא־לְְיוֹם אֶחָד וְְלֹא לִשְְְׁנַיִם, כִּי־הִרְְְבִּינוּ לִפְְְשֹׁעַ בַּדָּבָר הַזֶּה. כדי לערוך בדיקה יסודית נזדקק לזמן רב.
-
יַעַמְְְדוּ־נָא שָׂרֵינוּ לְְייצג את כָָל־הַקָּהָל, וְְכֹל אֲשֶׁר בֶּעָרֵינוּ הַהֹשִׁיב, שהושיב בביתו נָשִׁים נָָכְְְרִיּוֹת יָבֹא לְְעִתִּים מְְזֻמָּנִים, בזמנים קבועים, וְְעִמָּהֶם זִקְְְנֵי־עִיר וָעִיר וְְשֹׁפְְטֶיהָ, עַד שיפעלו לְְהָשִׁיב חֲרוֹן אַף, לשכך את כעסו של אֱלֹהֵינוּ מִמֶּנּוּ עַד לַדָּבָר, בעבור הדבר הַזֶּה. אין צורך שכל העם ישתתפו בזה.
-
אַךְְְ יוֹנָתָן בֶּן־עֲשָׂהאֵל וְְיַחְְְזְְיָה בֶן־תִּקְְְוָה עָמְְדוּ עַל־זֹאת, התאמצו על הדבר וּמְְְשֻׁלָּם וְְשַׁבְְּתַי הַלֵּוִי עֲזָרֻם.
-
וַיַּעֲשׂוּ־כֵן בְְּנֵי הַגּוֹלָה, וַיִּבָּדְְלוּ, התייחדו לתפקיד עֶזְְְרָא הַכֹּהֵן ו אֲנָשִׁים רָאשֵׁי הָאָבוֹת לְְבֵית אֲבֹתָם, וְְכֻלָּם נקבו בְְּשֵׁמוֹת, וערכו רשימה של אלה שיעסקו בדבר. וַיֵּשְְׁבוּ, ניגשו למשימה בְְּיוֹם אֶחָד לַחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי, חודש טבת, לְְדַרְְְיוֹשׁ, לדרוש ולתקן את הַדָּבָר.
-
וַיְְְכַלּוּ, סיימו לטפל בַכֹּל, בְּכל ה אֲנָשִׁים הַהֹשִׁיבוּ, שהושיבו נָשִׁים נָָכְְְרִיּוֹת עַד יוֹם אֶחָד לַחֹדֶשׁ הָרִאשׁוֹן, חודש ניסן.
-
וַיִּמָּצֵא מִבְְּנֵי הַכֹּהֲנִים אנשים אֲשֶׁר הֹשִׁיבוּ נָשִׁים נָָכְְְרִיּוֹת: מִבְְּנֵי יֵשׁוּעַ בֶּן־יוֹצָדָק הכהן הגדול, וְְאֶחָיו – מַעֲשֵׂיָה וֶאֱלִיעֶזֶר וְְיָרִיב וּגְְְדַלְְְיָה.
-
וַיִּתְְּנוּ יָדָם, החליטו בהתחייבות לְְהוֹצִיא את נְְשֵׁיהֶם ואף להביא אֲשֵׁמִים, קרבנות אשם לכפרה, אֵיל־צֹאן עַל־אַשְְְׁמָתָם.
-
וּמִבְְּנֵי אִמֵּר, שאף הם כהנים – נמצאו חֲנָנִי וּזְְְבַדְְְיָה.
-
וּמִבְְּנֵי חָרִם – מַעֲשֵׂיָה וְְאֵלִיָּה וּשְְְׁמַעְְְיָה וִיחִיאֵל וְְעֻזִּיָּה.
-
וּמִבְְּנֵי פַּשְְְׁחוּר – אֶלְְְיוֹעֵינַי, מַעֲשֵׂיָה, יִשְְְׁמָעֵאל, נְְתַנְְְאֵל, יוֹזָבָד וְְאֶלְְְעָשָׂה.
-
וּמִן־הַלְְוִיִּם – יוֹזָבָד וְְשִׁמְְְעִי וְְקֵלָיָה הוּא קְְלִיטָא, זה היה כנראה שמו הארמי, פְְּתַחְְְיָה, יְְהוּדָה וֶאֱלִיעֶזֶר.
-
וּמִן־הַמְְשֹׁרְְרִים – אֶלְְְיָשִׁיב. וּמִן־הַשֹּׁעֲרִים – שַׁלֻּם וָטֶלֶם וְְאוּרִי.
-
וּמִיִּשְְְׂרָאֵל: מִבְְּנֵי פַרְְְעֹשׁ – רַמְְְיָה וְְיִזִּיָּה וּמַלְְְכִּיָּה וּמִיָּמִן וְְאֶלְְְעָזָר וּמַלְְְכִּיָּה וּבְְְנָיָה.
-
וּמִבְְּנֵי עֵילָם – מַתַּנְְְיָה, זְְכַרְְְיָה וִיחִיאֵל וְְעַבְְְדִּי וִירֵמוֹת וְְאֵלִיָּה.
-
וּמִבְְּנֵי זַתּוּא – אֶלְְְיוֹעֵנַי, אֶלְְְיָשִׁיב, מַתַּנְְְיָה, וִירֵמוֹת וְְזָבָד וַעֲזִיזָא.
-
וּמִבְְּנֵי בֵּבָי – יְְהוֹחָנָן, חֲנַנְְְיָה, זַבַּי, עַתְְְלָי.
-
וּמִבְְּנֵי בָּנִי – מְְשֻׁלָּם, מַלּוּךְְְ וַעֲדָיָה, יָשׁוּב וּשְְְׁאָל וְְרָמוֹת.
-
וּמִבְְּנֵי פַּחַת מוֹאָב – עַדְְְנָא וּכְְְלָל, בְְּנָיָה, מַעֲשֵׂיָה, מַתַּנְְְיָה, בְְצַלְְְאֵל וּבִנּוּי וּמְְְנַשֶּׁה.
-
וּבְְְנֵי חָרִם – אֱלִיעֶזֶר, יִשִּׁיָּה, מַלְְְכִּיָּה, שְְׁמַעְְְיָה, שִׁמְְְעוֹן,
-
בִּנְְְיָמִן, מַלּוּךְְְ, שְְׁמַרְְְיָה.
-
מִבְְּנֵי חָשֻׁם – מַתְְּנַי, מַתַּתָּה, זָבָד, אֱלִיפֶלֶט, יְְרֵמַי, מְְנַשֶּׁה, שִׁמְְְעִי.
-
מִבְְּנֵי בָנִי – מַעֲדַי, עַמְְְרָם וְְאוּאֵל,
-
בְְּנָיָה, בֵדְְיָה, כְְּלוּהוּ,
-
וַנְְְיָה, מְְרֵמוֹת, אֶלְְְיָשִׁיב,
-
מַתַּנְְְיָה, מַתְְּנַי וְְיַעֲשָׂי
-
וּבָנִי וּבִנּוּי, שִׁמְְְעִי
-
וְְשֶׁלֶמְְְיָה וְְנָתָן וַעֲדָיָה,
-
מַכְְְנַדְְְבַי, שָׁשַׁי, שָׁרָי,
-
עֲזַרְְְאֵל וְְשֶׁלֶמְְְיָהוּ, שְְׁמַרְְְיָה,
-
שַׁלּוּם, אֲמַרְְְיָה, יוֹסֵף.
-
מִבְְּנֵי נְְבוֹ – יְְעִיאֵל, מַתִּתְְְיָה, זָבָד, זְְבִינָא, יַדַּי וְְיוֹאֵל, בְְּנָיָה.
-
כָָּל־אֵלֶּה נָשְְׂאוּ נָשִׁים נָָכְְְרִיּוֹת, וְְיֵשׁ־מֵהֶם שנשאו נָשִׁים וגם יָּשִׂימוּ, הולידו בינתיים בָּנִים. את נשותיהם וילדיהם של כל אלה הפרידו, שלחו לעמם ולמשפחות המוצא שלהם, וכך טיהרו את היהודים שבארץ ישראל מנישואי התערובת.
פסוקים
-
וכהתפלל עזרא וכהתודתו בכה ומתנפל לפני בית האלהים נקבצו אליו מישראל קהל רב־מאד אנשים ונשים וילדים כי־בכו העם הרבה־בכה
-
ויען שכניה בן־יחיאל מבני עולם [עילם] ויאמר לעזרא אנחנו מעלנו באלהינו ונשב נשים נכריות מעמי הארץ ועתה יש־מקוה לישראל על־זאת
-
ועתה נכרת־ברית לאלהינו להוציא כל־נשים והנולד מהם בעצת אדני והחרדים במצות אלהינו וכתורה יעשה
-
קום כי־עליך הדבר ואנחנו עמך חזק ועשה
-
ויקם עזרא וישבע את־שרי הכהנים הלוים וכל־ישראל לעשות כדבר הזה וישבעו
-
ויקם עזרא מלפני בית האלהים וילך אל־לשכת יהוחנן בן־אלישיב וילך שם לחם לא־אכל ומים לא־שתה כי מתאבל על־מעל הגולה
-
ויעבירו קול ביהודה וירושלם לכל בני הגולה להקבץ ירושלם
-
וכל אשר לא־יבוא לשלשת הימים כעצת השרים והזקנים יחרם כל־רכושו והוא יבדל מקהל הגולה
-
ויקבצו כל־אנשי־יהודה ובנימן ירושלם לשלשת הימים הוא חדש התשיעי בעשרים בחדש וישבו כל־העם ברחוב בית האלהים מרעידים על־הדבר ומהגשמים
-
ויקם עזרא הכהן ויאמר אלהם אתם מעלתם ותשיבו נשים נכריות להוסיף על־אשמת ישראל
-
ועתה תנו תודה ליהוה אלהי־אבתיכם ועשו רצונו והבדלו מעמי הארץ ומן־הנשים הנכריות
-
ויענו כל־הקהל ויאמרו קול גדול כן כדבריך [כדברך] עלינו לעשות
-
אבל העם רב והעת גשמים ואין כח לעמוד בחוץ והמלאכה לא־ליום אחד ולא לשנים כי־הרבינו לפשע בדבר הזה
-
יעמדו־נא שרינו לכל־הקהל וכל אשר בערינו ההשיב נשים נכריות יבא לעתים מזמנים ועמהם זקני־עיר ועיר ושפטיה עד להשיב חרון אף־אלהינו ממנו עד לדבר הזה
-
אך יונתן בן־עשהאל ויחזיה בן־תקוה עמדו על־זאת ומשלם ושבתי הלוי עזרם
-
ויעשו־כן בני הגולה ויבדלו עזרא הכהן אנשים ראשי האבות לבית אבתם וכלם בשמות וישבו ביום אחד לחדש העשירי לדריוש הדבר
-
ויכלו בכל אנשים ההשיבו נשים נכריות עד יום אחד לחדש הראשון
-
וימצא מבני הכהנים אשר השיבו נשים נכריות מבני ישוע בן־יוצדק ואחיו מעשיה ואליעזר ויריב וגדליה
-
ויתנו ידם להוציא נשיהם ואשמים איל־צאן על־אשמתם
-
ומבני אמר חנני וזבדיה
-
ומבני חרם מעשיה ואליה ושמעיה ויחיאל ועזיה
-
ומבני פשחור אליועיני מעשיה ישמעאל נתנאל יוזבד ואלעשה
-
ומן־הלוים יוזבד ושמעי וקליה הוא קליטא פתחיה יהודה ואליעזר
-
ומן־המשררים אלישיב ומן־השערים שלם וטלם ואורי
-
ומישראל מבני פרעש רמיה ויזיה ומלכיה ומימן ואלעזר ומלכיה ובניה
-
ומבני עילם מתניה זכריה ויחיאל ועבדי וירמות ואליה
-
ומבני זתוא אליועני אלישיב מתניה וירמות וזבד ועזיזא
-
ומבני בבי יהוחנן חנניה זבי עתלי
-
ומבני בני משלם מלוך ועדיה ישוב ושאל ירמות [ורמות]
-
ומבני פחת מואב עדנא וכלל בניה מעשיה מתניה בצלאל ובנוי ומנשה
-
ובני חרם אליעזר ישיה מלכיה שמעיה שמעון
-
בנימן מלוך שמריה
-
מבני חשם מתני מתתה זבד אליפלט ירמי מנשה שמעי
-
מבני בני מעדי עמרם ואואל
-
בניה בדיה כלהי [כלוהו]
-
וניה מרמות אלישיב
-
מתניה מתני ויעשו [ויעשי]
-
ובני ובנוי שמעי
-
ושלמיה ונתן ועדיה
-
מכנדבי ששי שרי
-
עזראל ושלמיהו שמריה
-
שלום אמריה יוסף
-
מבני נבו יעיאל מתתיה זבד זבינא ידו [ידי] ויואל בניה
-
כל־אלה נשאי [נשאו] נשים נכריות ויש מהם נשים וישימו בנים
פסוקים מנוקד
-
וּכְהִתְפַּלֵּל עֶזְרָא וּכְהִתְוַדֹּתוֹ בֹּכֶה וּמִתְנַפֵּל לִפְנֵי בֵּית הָאֱלֹהִים נִקְבְּצוּ אֵלָיו מִיִּשְׂרָאֵל קָהָל רַב־מְאֹד אֲנָשִׁים וְנָשִׁים וִילָדִים כִּי־בָכוּ הָעָם הַרְבֵּה־בֶכֶה׃
-
וַיַּעַן שְׁכַנְיָה בֶן־יְחִיאֵל מִבְּנֵי עולם [עֵילָם] וַיֹּאמֶר לְעֶזְרָא אֲנַחְנוּ מָעַלְנוּ בֵאלֹהֵינוּ וַנֹּשֶׁב נָשִׁים נָכְרִיּוֹת מֵעַמֵּי הָאָרֶץ וְעַתָּה יֵשׁ־מִקְוֶה לְיִשְׂרָאֵל עַל־זֹאת׃
-
וְעַתָּה נִכְרָת־בְּרִית לֵאלֹהֵינוּ לְהוֹצִיא כָל־נָשִׁים וְהַנּוֹלָד מֵהֶם בַּעֲצַת אֲדֹנָי וְהַחֲרֵדִים בְּמִצְוַת אֱלֹהֵינוּ וְכַתּוֹרָה יֵעָשֶׂה׃
-
קוּם כִּי־עָלֶיךָ הַדָּבָר וַאֲנַחְנוּ עִמָּךְ חֲזַק וַעֲשֵׂה׃
-
וַיָּקָם עֶזְרָא וַיַּשְׁבַּע אֶת־שָׂרֵי הַכֹּהֲנִים הַלְוִיִּם וְכָל־יִשְׂרָאֵל לַעֲשׂוֹת כַּדָּבָר הַזֶּה וַיִּשָּׁבֵעוּ׃
-
וַיָּקָם עֶזְרָא מִלִּפְנֵי בֵּית הָאֱלֹהִים וַיֵּלֶךְ אֶל־לִשְׁכַּת יְהוֹחָנָן בֶּן־אֶלְיָשִׁיב וַיֵּלֶךְ שָׁם לֶחֶם לֹא־אָכַל וּמַיִם לֹא־שָׁתָה כִּי מִתְאַבֵּל עַל־מַעַל הַגּוֹלָה׃
-
וַיַּעֲבִירוּ קוֹל בִּיהוּדָה וִירוּשָׁלִַם לְכֹל בְּנֵי הַגּוֹלָה לְהִקָּבֵץ יְרוּשָׁלִָם׃
-
וְכֹל אֲשֶׁר לֹא־יָבוֹא לִשְׁלֹשֶׁת הַיָּמִים כַּעֲצַת הַשָּׂרִים וְהַזְּקֵנִים יָחֳרַם כָּל־רְכוּשׁוֹ וְהוּא יִבָּדֵל מִקְּהַל הַגּוֹלָה׃
-
וַיִּקָּבְצוּ כָל־אַנְשֵׁי־יְהוּדָה וּבִנְיָמִן יְרוּשָׁלִַם לִשְׁלֹשֶׁת הַיָּמִים הוּא חֹדֶשׁ הַתְּשִׁיעִי בְּעֶשְׂרִים בַּחֹדֶשׁ וַיֵּשְׁבוּ כָל־הָעָם בִּרְחוֹב בֵּית הָאֱלֹהִים מַרְעִידִים עַל־הַדָּבָר וּמֵהַגְּשָׁמִים׃
-
וַיָּקָם עֶזְרָא הַכֹּהֵן וַיֹּאמֶר אֲלֵהֶם אַתֶּם מְעַלְתֶּם וַתֹּשִׁיבוּ נָשִׁים נָכְרִיּוֹת לְהוֹסִיף עַל־אַשְׁמַת יִשְׂרָאֵל׃
-
וְעַתָּה תְּנוּ תוֹדָה לַיהוָה אֱלֹהֵי־אֲבֹתֵיכֶם וַעֲשׂוּ רְצוֹנוֹ וְהִבָּדְלוּ מֵעַמֵּי הָאָרֶץ וּמִן־הַנָּשִׁים הַנָּכְרִיּוֹת׃
-
וַיַּעְנוּ כָל־הַקָּהָל וַיֹּאמְרוּ קוֹל גָּדוֹל כֵּן כדבריך [כִּדְבָרְךָ] עָלֵינוּ לַעֲשׂוֹת׃
-
אֲבָל הָעָם רָב וְהָעֵת גְּשָׁמִים וְאֵין כֹּחַ לַעֲמוֹד בַּחוּץ וְהַמְּלָאכָה לֹא־לְיוֹם אֶחָד וְלֹא לִשְׁנַיִם כִּי־הִרְבִּינוּ לִפְשֹׁעַ בַּדָּבָר הַזֶּה׃
-
יַעֲמְדוּ־נָא שָׂרֵינוּ לְכָל־הַקָּהָל וְכֹל אֲשֶׁר בֶּעָרֵינוּ הַהֹשִׁיב נָשִׁים נָכְרִיּוֹת יָבֹא לְעִתִּים מְזֻמָּנִים וְעִמָּהֶם זִקְנֵי־עִיר וָעִיר וְשֹׁפְטֶיהָ עַד לְהָשִׁיב חֲרוֹן אַף־אֱלֹהֵינוּ מִמֶּנּוּ עַד לַדָּבָר הַזֶּה׃
-
אַךְ יוֹנָתָן בֶּן־עֲשָׂהאֵל וְיַחְזְיָה בֶן־תִּקְוָה עָמְדוּ עַל־זֹאת וּמְשֻׁלָּם וְשַׁבְּתַי הַלֵּוִי עֲזָרֻם׃
-
וַיַּעֲשׂוּ־כֵן בְּנֵי הַגּוֹלָה וַיִּבָּדְלוּ עֶזְרָא הַכֹּהֵן אֲנָשִׁים רָאשֵׁי הָאָבוֹת לְבֵית אֲבֹתָם וְכֻלָּם בְּשֵׁמוֹת וַיֵּשְׁבוּ בְּיוֹם אֶחָד לַחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי לְדַרְיוֹשׁ הַדָּבָר׃
-
וַיְכַלּוּ בַכֹּל אֲנָשִׁים הַהֹשִׁיבוּ נָשִׁים נָכְרִיּוֹת עַד יוֹם אֶחָד לַחֹדֶשׁ הָרִאשׁוֹן׃
-
וַיִּמָּצֵא מִבְּנֵי הַכֹּהֲנִים אֲשֶׁר הֹשִׁיבוּ נָשִׁים נָכְרִיּוֹת מִבְּנֵי יֵשׁוּעַ בֶּן־יוֹצָדָק וְאֶחָיו מַעֲשֵׂיָה וֶאֱלִיעֶזֶר וְיָרִיב וּגְדַלְיָה׃
-
וַיִּתְּנוּ יָדָם לְהוֹצִיא נְשֵׁיהֶם וַאֲשֵׁמִים אֵיל־צֹאן עַל־אַשְׁמָתָם׃
-
וּמִבְּנֵי אִמֵּר חֲנָנִי וּזְבַדְיָה׃
-
וּמִבְּנֵי חָרִם מַעֲשֵׂיָה וְאֵלִיָּה וּשְׁמַעְיָה וִיחִיאֵל וְעֻזִיָּה׃
-
וּמִבְּנֵי פַּשְׁחוּר אֶלְיוֹעֵינַי מַעֲשֵׂיָה יִשְׁמָעֵאל נְתַנְאֵל יוֹזָבָד וְאֶלְעָשָׂה׃
-
וּמִן־הַלְוִיִּם יוֹזָבָד וְשִׁמְעִי וְקֵלָיָה הוּא קְלִיטָא פְּתַחְיָה יְהוּדָה וֶאֱלִיעֶזֶר׃
-
וּמִן־הַמְשֹׁרְרִים אֶלְיָשִׁיב וּמִן־הַשֹּׁעֲרִים שַׁלֻּם וָטֶלֶם וְאוּרִי׃
-
וּמִיִּשְׂרָאֵל מִבְּנֵי פַרְעֹשׁ רַמְיָה וְיִזִּיָּה וּמַלְכִּיָּה וּמִיָּמִן וְאֶלְעָזָר וּמַלְכִּיָּה וּבְנָיָה׃
-
וּמִבְּנֵי עֵילָם מַתַּנְיָה זְכַרְיָה וִיחִיאֵל וְעַבְדִּי וִירֵמוֹת וְאֵלִיָּה׃
-
וּמִבְּנֵי זַתּוּא אֶלְיוֹעֵנַי אֶלְיָשִׁיב מַתַּנְיָה וִירֵמוֹת וְזָבָד וַעֲזִיזָא׃
-
וּמִבְּנֵי בֵּבָי יְהוֹחָנָן חֲנַנְיָה זַבַּי עַתְלָי׃
-
וּמִבְּנֵי בָּנִי מְשֻׁלָּם מַלּוּךְ וַעֲדָיָה יָשׁוּב וּשְׁאָל ירמות [וְרָמוֹת׃]
-
וּמִבְּנֵי פַּחַת מוֹאָב עַדְנָא וּכְלָל בְּנָיָה מַעֲשֵׂיָה מַתַּנְיָה בְצַלְאֵל וּבִנּוּי וּמְנַשֶּׁה׃
-
וּבְנֵי חָרִם אֱלִיעֶזֶר יִשִּׁיָּה מַלְכִּיָּה שְׁמַעְיָה שִׁמְעוֹן׃
-
בְּנְיָמִן מַלּוּךְ שְׁמַרְיָה׃
-
מִבְּנֵי חָשֻׁם מַתְּנַי מַתַּתָּה זָבָד אֱלִיפֶלֶט יְרֵמַי מְנַשֶּׁה שִׁמְעִי׃
-
מִבְּנֵי בָנִי מַעֲדַי עַמְרָם וְאוּאֵל׃
-
בְּנָיָה בֵדְיָה כלהי [כְּלוּהוּ׃]
-
וַנְיָה מְרֵמוֹת אֶלְיָשִׁיב׃
-
מַתַּנְיָה מַתְּנַי ויעשו [וְיַעֲשָׂי׃]
-
וּבָנִי וּבִנּוּי שִׁמְעִי׃
-
וְשֶׁלֶמְיָה וְנָתָן וַעֲדָיָה׃
-
מַכְנַדְבַי שָׁשַׁי שָׁרָי׃
-
עֲזַרְאֵל וְשֶׁלֶמְיָהוּ שְׁמַרְיָה׃
-
שַׁלּוּם אֲמַרְיָה יוֹסֵף׃
-
מִבְּנֵי נְבוֹ יְעִיאֵל מַתִּתְיָה זָבָד זְבִינָא ידו [יַדַּי] וְיוֹאֵל בְּנָיָה׃
-
כָּל־אֵלֶּה נשאי [נָשְׂאוּ] נָשִׁים נָכְרִיּוֹת וְיֵשׁ מֵהֶם נָשִׁים וַיָּשִׂימוּ בָּנִים׃
מקומות
-
ירושלים
ליבם סולגק. בראיט ולחת צורק מונחף, בגורמי מגמש. תרבנך וסתעד לכנו סתשם השמה – לתכי מורגם בורק? לתיג ישבעס.
-
יהודה
חבל ארץ הררי המשתרע בין אזור בית אל בצפון לבקעת באר שבע בדרום.